Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

To 32o Διεθνές Nαυτικό Σαλόνι Αθηνών, από 16 εως και 24 Οκτωβρίου 2010

5 48

alt

Με πανιά ή με....μηχανή?

Τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ίδιοι. Δύο αντίπαλοι φτιαγμένοι αποκλειστικά και μόνο για να προσφέρουν εμπειρίες που επαναπροσδιορίζουν την έννοια της ευδαιμονίας.
Μηχανοκίνητα εναντίον ιστιοπλοικών ή αν θέλετε πανιά εναντίον μηχανής. To 32o Διεθνές Nαυτικό Σαλόνι Αθηνών, ο πιο καταξιωμένος ναυτικός θεσμός της χώρας μας, που θα πραγματοποιηθεί από 16 εως και 24 Οκτωβρίου 2010 στο METROPOLITAN EXPO, το μεγαλύτερο πιο σύγχρονο και εντυπωσιακό εκθεσιακό κέντρο της Ελλάδας, σας αποκαλύπτει τις βασικές διαφορές τους αλλά και τον τύπο σας, καθώς η ειδοποιός διαφορά παίζεται στο «ταξίδι» και στο τί ακριβώς προσδοκά κανείς απο αυτό.

alt

Δεν μιλάμε απλώς για δύο διαφορετικούς τύπους σκαφών. Μιλάμε για δύο διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική προσέγγιση του λεγόμενου yachting μέσα από ξεχωριστές οπτικές γωνίες.
Φυσικά σε κάθε περίπτωση οι διακοπές εν πλω παραμένουν ως το τελικό ζητούμενο. Το δίλημμα ωστόσο πολύ λακωνικά είναι το εξής: θέλετε απλά ένα πλωτό μεταφορικό μέσο ή ένα πλωτό μέσο που θα σας εγγυηθεί και την απόλαυση της διαδρομής;
Σίγουρα πολλοί θα συμφωνήσουν ότι τα πανιά εκπέμπουν μια διαφορετική αίγλη έτσι όπως «οργώνουν» αθόρυβα τους ωκεανούς με τις σιωπηλές αέρινες πνοές τους. Στον αντίποδα, κάποιοι άλλοι θα υποστηρίξουν ότι το υγρό όνειρο κάθε φιλόδοξου yachtsman «φοράει» απαραιτήτως διπλούς κινητήρες από 250 ίππους και πάνω, ενώ στο πέρασμά του σνομπάρει επιδεικτικά όσους λύνουν και δένουν σχοινιά σε καταστρώματα εργασίας.

Τέρμα τα γκάζια ή όρτσα τα πανιά?
Ξεκινώντας από τον ιστιοπλόο να πούμε ότι πρόκειται συνήθως για άνθρωπο που επιμένει και μάλιστα με πάθος στο σλόγκαν «αυτό που μετράει τελικά είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός». Συνεπώς η ταχύτητα τον αφήνει μάλλον αδιάφορο.
Απολαμβάνει το «ταξίδεμα», είναι κατά πολλούς μοναχικός, δεν είναι απαραιτήτως θαμώνας των κοσμικών νησιών και λατρεύει την ενασχόληση με το σκάφος του. Ο συγκεκριμένος τύπος δεν επιμένει απαραιτήτως στην ιδιοκτησία με συνέπεια να νοικιάζει σκάφη - ή αν έχει δικό του περνάει ώρες στο κατάστρωμα, φροντίζοντας, τρίβοντας και γυαλίζοντας τα πάντα μόνος του. Φυσικά σήμερα ο ιστιοπλοϊκός εξοπλισμός έχει εξελιχθεί και σχεδόν όλες οι εργασίες μπορούν να γίνουν αυτοποιημένα με συνέπεια να μην χάνει κανείς το χρόνο του λασκάροντας ή σφίγγοντας σχοινιά.
Αντίθετα τώρα ο λάτρης του μηχανοκίνητου είναι μια εκ διαμέτρου διαφορετική προσωπικότητα. Ποιό ταξίδι; Ποιά σχοινιά? Αυτό που μετράει είναι ο προορισμός! Η ταχύτητα τον εξιτάρει σε βαθμό που εκτοξεύει την αδρεναλίνη του στο κόκκινο. Κάποιοι θα τον πουν επιδειξιομανή ενώ κάποιοι άλλοι ρεαλιστή. Το σίγουρο είναι ότι απολαμβάνει στο έπακρο το πλωτό του ...παιχνίδι και εδώ που τα λέμε τα όμορφα «παιχνίδια» δεν είναι για να κρύβονται.
Είναι ο τύπος του επώνυμου, είναι κοσμικός, είναι γλετζές, απολαμβάνει τη ζωή του και αν δεν τον πετύχετε στη Μύκονο θα τον δείτε σίγουρα στην Ύδρα ή στις Σπέτσες. Βαριέται θανάσιμα τις εργασίες στο κατάστρωμα και λατρεύει την αίσθηση του υπάκουου τιμονιού και το θόρυβο των κινητήρων καθώς βρυχούνται όταν επιχειρεί χαμηλές πτήσεις πάνω σε υγρές πίστες. Αν φυσικά τα φέρει έτσι η τύχη και περάσει δίπλα από κάποιο ιστιοπλοϊκό, αναμφίβολα θα δημιουργήσει ένα δυνατό απόνερο, επιδεικνύοντας τη δύναμή του στον απόλυτο βαθμό.
Σε κάθε περίπτωση πάντως και οι δύο αγαπούν με πάθος τη θάλασσα και ξέρουν καλά πώς το μοναδικό μέσο για να την απολαύσουν ουσιαστικά είναι το σκάφος. Το σκάφος που την τιμητική του θα έχει για 9 ημέρες από τις 16 εως και τις 24 Οκτωβρίου 2010 στο Metropolitan Expo όπου , το 32ο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών μέσα από μια τεράστια ποικιλία σκαφών κάθε τύπου, ναυτικών προϊόντων και υπηρεσιών θα αποδείξει για μία ακόμα φορά ότι μπορεί για κάποιους να έχει σημασία το ταξίδι ενώ για άλλους ο προορισμός. Σε κάθε περίπτωση όμως όλοι οι yachtsmen έχουν μια σοβαρή αιτία για να επισκεφτούν την πιο καταξιωμένη θαλασσινή έκθεση της χώρας μας, ταξιδεύοντας έστω και νοερά και καταγράφοντας με ανεξίτηλο τρόπο την ελληνική ομορφιά.

 

Ιστιοπλοικά
Συν
- Λίγα καύσιμα
- Χαμηλό κόστος συντήρησης (κινητήρες μικρής ισχύος με μικρές φθορές)
- Αθόρυβες πλεύσεις
- Μέγιστη ασφάλεια (Υπάρχουν καιρικές συνθήκες που ενώ επιτρέπουν πλόες σε ιστιοπλοικά δεν επιτρέπουν σε μηχανοκίνητα)
Πλην
- Απαιτούνται περισσότερες γνώσεις από δύο (2) τουλάχιστον επιβάτες.
- Υπάρχουν δυσκολίες στις μανούβρες
- Η καρίνα του ιστιοπλοικού έχει μεγαλύτερο βύθισμα με συνέπεια να μην μπορεί να πάει στα ρηχά.
- Χαμηλή ταχύτητα.

Μηχανοκίνητα
Συν
- Μεγαλύτερη ταχύτητα
- Άνετα και καθαρά καταστρώματα
- Ευκολία στις διάφορες μανούβρες
- Πιο φωτεινοί εσωτερικοί χώροι

Πλην
- Ακριβότερο στα καύσιμα
- Υψηλό κόστος συντήρησης
- Θορυβώδης πλεύση σε σχέση με το ιστιοπλοικό

Εδώ μπορείτε να δείτε τον κατάλογο του 32ου Διεθνούς Ναυτικού Σαλονιού.

 ΕΚΘΕΤΕΣ

 

Πληροφορίες Συμμετοχής

Θα χαρούμε ιδιαίτερα να μιλήσουμε μαζί σας για τη διαθεσιμότητα των περιπτέρων καθώς και τις ανάγκες προβολής των προϊόντων σας για το
32ο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών .


EXPO ONE ΕΠΕ
Τηλ.: 2.111.801.801
Fax:  2.111.801.810
E-mail: info@expoone.gr

http://www.athensboatshow.gr


Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

Το Ναυτικό Σαλόνι... της κρίσης, σηματοδοτεί την καινούργια σεζόν και των θαλασσινών ονείρων

5 48

Εφτασε κιόλας το Ναυτικό Σαλόνι, που παραδοσιακά σηματοδοτεί την καινούργια σεζόν και την αρχή νέων θαλασσινών ονείρων, αλλά δυστυχώς όλοι μας έχουμε χάσει τη διάθεσή μας ν ασχοληθούμε και να μιλήσουμε για σκάφη, με όλα όσα συμβαίνουν στην οικονομική ζωή του τόπου μας...

alt

Προσωπικά, είμαι αγανακτισμένος. Το ίδιο κράτος, που δεν έβρισκε τρόπο να στηρίξει την Ολυμπιακή, που παρατηρεί απαθώς τις ΔΕΚΟ να γίνονται όλο και πιο απαρχαιωμένες, μη ανταγωνιστικές και ζημιογόνες, είναι πρόθυμο να εγγυηθεί και να στηρίξει τις - ιδιωτικές και κερδοφόρες - τράπεζες, μέσω των χρημάτων των φορολογουμένων. Θα μου πείτε, να μην τις στηρίξει; Και οι καταθέσεις μας; Και τα κοινωνικά ταμεία; Να τις στηρίξει, αλλά γιατί μέχρι τώρα τις έχει αφήσει ουσιαστικά ασύδοτες στο κερδοσκοπικό τους όργιο, όπως ακριβώς θα ξανακάνει μόλις περάσει η κρίση;

Είμαι θυμωμένος γιατί η ύφεση στην οποία μπήκαμε με το ράλι της τιμής των καυσίμων από την άνοιξη, για να συνεχίσει με τον καλπασμό των επιτοκίων και να κορυφωθεί με την απίστευτα αψυχολόγητη εξαγγελία νέων φορολογικών μέτρων και κριτηρίων - με αναδρομική ισχύ - εν μέσω της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης, δεν επιτέθηκε βίαια μόνο στο πορτοφόλι μας. Ολα τα παραπάνω γέμισαν με ενοχές τα θαλασσινά μας όνειρα, τα κουτσούρεψαν ή τα απώθησαν σε αόρατο χρονικό ορίζοντα. Ολα αυτά, δίνουν στη θαλασσινή αγορά και στη συλλογική της έκφραση, το Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών, έναν διαφορετικό χαρακτήρα. Λιγότερο γιορταστικό, με μικρότερο περιθώριο ονείρου, υπερβολής και... λαθών για τους αγοραστές και αγχωτικό, ανταγωνιστικό και τιμολογιακά επιθετικό για τους εμπόρους - εκθέτες. Θα μου πείτε, βέβαια, ότι αυτό το τελευταίο καλό ακούγεται. Μη βιάζεστε, παρακαλώ!

Οι ευκαιρίες δεν είναι πάντα ευκαιρίες, ούτε καν στους «καλούς καιρούς». Σαν σωστός και υποψιασμένος αγοραστής, σταθμίστε τις εκπτώσεις και πάρτε υπόψη ότι το δολάριο δεν είναι τόσο χαμηλά όσο μερικούς μήνες πριν, ενώ το γεν έχει ανέβει αρκετά έναντι του ευρώ. Αρα περιμένουμε ευκαιρίες, όχι θεαματικά πράγματα όμως. Τα ελληνικά φουσκωτά υποφέρουν από έναν απίστευτο κανιβαλισμό της αγοράς, με δραστηριοποίηση τουλάχιστον 140(!) εταιρειών. Πόσοι απ αυτούς μπορούν ν αντέξουν την πίεση της ύφεσης; Η προφανής και «εύκολη» λύση είναι να προχωρήσουν σε γενναίες μειώσεις τιμών και προσφορές. Ομως, η θεωρούμενη ευκαιρία είναι κατασκευασμένη με τα ίδια υλικά, τα ίδια ημερομίσθια, επιμέλεια και παρελκόμενα; Θ αντέξουν όλες οι εταιρείες, ώστε το σκάφος που βρήκατε σε δελεαστική τιμή, να έχει after sales service, εγγύηση και αξία μεταπώλησης σε 2-3 χρόνια;

Καλό είναι λοιπόν φέτος και όσο κρατάει αυτή η κατάσταση, να ελέγξουμε τον καταναλωτισμό μας και να προχωρήσουμε με πιο προσεκτικά βήματα. Ασφαλώς, όσο μεγαλύτερο και φτηνότερο σκάφος, τόσο το καλύτερο, αν και το μέγεθος δεν είναι το μοναδικό κριτήριο. Σημασία έχουν πολλά ακόμα πράγματα: Πόσες εταιρείες έχουν σταθερές τιμές, που τις ανακοινώνουν πρόθυμα, χωρίς κλείσιμο του ματιού; Πόσες εταιρείες επιτέλους έχουν όλο τον χρόνο δημοσιοποιημένες τιμές σε έντυπους τιμοκαταλόγους; Και είναι τελικά φτηνότερο ένα στενό μακρύ φουσκωτό, με τα 2/3 του βάρους και του εκτοπίσματος ενός αναλόγου μήκους τουριστικό RIB, με πλήρεις ανέσεις και χώρους στο deck; Σας ενδιαφέρουν οι αγώνες, τα ταξίδια, το ψάρεμα ή το ναυτικό camping; Συσκεφτείτε με τον... εαυτό σας και σταθμίστε τις πραγματικές σας ανάγκες και δυνατότητες. Αν επισκεφτείτε το Ναυτικό Σαλόνι για ενημέρωση και τελικό παζάρι - έχοντας όλα τα παραπάνω κατά νου - απαιτήστε να δοκιμάσετε στη θάλασσα τα σκάφη που σας ενδιαφέρουν. Πέρασαν οι εποχές που αγοράζαμε από φήμες προσπέκτους και «συμβουλές». Ενημερωθείτε από ορισμένα περιοδικά του ειδικού Τύπου - με πρώτο το δικό μας! - που δεν αναδημοσιεύουν τα... προσπέκτους των εταιρειών και απαιτήστε να δοκιμάσετε το «όνειρό» σας, σε πραγματικές συνθήκες. Αλλωστε, οι εταιρείες που φιλοδοξούν να τους εμπιστευτείτε ένα... σεβαστό μέρος της περιουσίας σας, θα πρέπει οι ίδιες να σας ενθαρρύνουν να δοκιμάσετε τα σκάφη τους, ειδικά εκείνα πάνω από τα 5,5 - 6 μέτρα. Επίσης, αν στη λίστα σας υπάρχουν σκάφη παρόμοιου χαρακτήρα και τιμής, αλλά με διαφορά στο μέγεθος, προτιμήστε το μεγαλύτερο, κάνοντας εν ανάγκη οικονομία στην ιπποδύναμη και στον εξοπλισμό. Τον επόμενο Αύγουστο στις Κυκλάδες θα νιώσετε πιο ευτυχείς μ ένα 7μετρο και 150 ίππους, παρά μ ένα 6μετρο και 200! Από κει και πέρα, ο εξοπλισμός προστίθεται και σταδιακά.

Σε όλα αυτά βέβαια, υπάρχει και το ερώτημα, μήπως δεν είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή για αγορά σκάφους. Μήπως το όνειρο μπορεί να περιμένει λίγο ακόμα; Προσωπικά θα απαντούσα πως «όχι»! Γιατί ακριβώς στους δύσκολους καιρούς έχουμε περισσότερη ανάγκη τα όνειρα. Αλλωστε, θυμηθείτε τη διαφήμιση με τον ηλικιωμένο κύριο, που απέκτησε επιτέλους την πολυπόθητη μοτοσυκλέτα, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να την καβαλήσει. Περνάνε τα χρόνια και τα καλοκαίρια...

Β. ΝΑΥΤΗΣ

http://www.ethnos.gr


Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

jigging Jig

5 48


Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

ΓΟΡΓΟΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ - ΓΟΡΓΟΝΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΨΕΜΑ Η ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

5 48

alt



ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΆΤΙΚΟ.ΤΟ ΠΛΆΣΜΑ ΑΥΤΌ ΒΡΈΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΊΑ CHENNAI ΣΤΗΝ ΙΝΔΊΑ ΣΤΙΣ 27/12/04 ΚΑΤΆ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΠΑΡΆΛΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΣΟΥΝΆΜΙ.alt ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΎΡΗ.


H γοργόνα της Ρωσίας

alt

Ανατριχιαστικές εικόνες ενός νεκρού πλάσματος με φρικιαστικό πρόσωπο, χέρια και σώμα που μοιάζουν ανθρώπινα, αλλά με κορμό και ουρά ...; ψαριού από τη μέση και κάτω, κάνουν τον γύρο του κόσμου μέσω του Internet! Το απόκοσμο ον που μοιάζει με μυθική γοργόνα φέρεται να ξεβράστηκε στην ακτή μιας λίμνης στη Ρωσία. Είναι, λοιπόν, πραγματικότητα οι αρχαίοι θρύλοι;

alt


Οποιος έχει στο μυαλό του την Αριελ, την πανέμορφη «Μικρή γοργόνα» της ταινίας κινουμένων σχεδίων, ή την... Ντάριλ Χάνα στο «Splash» καλά θα κάνει να τις ξεχάσει. Το πλάσμα που φέρεται να βρήκαν ψαράδες στη ρωσική λίμνη είναι φρικτά άσχημο και απόλυτα τρομακτικό! Είναι φαλακρό, με μακριά πτερύγια που έχουν σχήμα μαλλιών στο κεφάλι, με κίτρινα μάτια, εφιαλτικά μυτερά δόντια που ξεπροβάλλουν μέσα από ένα ολοστρόγγυλο στόμα και κάτισχνο σώμα!

Το τερατώδες ον θυμίζει έντονα τις τρεις Γοργόνες της ελληνικής μυθολογίας, που γεννήθηκαν από τον Φόρκη και την Κητώ και είχαν την ιδιότητα να απολιθώνουν όποιον τις κοιτούσε στα μάτια. Η Ευρυάλη και η Σθενούσα ήταν αθάνατες και μόνον η Μέδουσα, την οποία τελικά σκότωσε ο Περσέας, ήταν θνητή. Και οι τρεις ήταν απαίσιες στην όψη, με στρογγυλό πρόσωπο και πλατιά μύτη, δόντια που έμοιαζαν με χαυλιόδοντες, χάλκινα χέρια και με φίδια αντί για μαλλιά! Σύμφωνα με τον Ομηρο, τραγουδούσαν τόσο γλυκά, που όποιος τις άκουγε τρελαινόταν και ήθελε να πάει μαζί τους... Ο Οδυσσέας διέταξε τους συντρόφους του να τον δέσουν στο κατάρτι για να ακούσει το τραγούδι τους χωρίς να κινδυνεύσει και τους έφραξε τα αυτιά, ώστε να κωπηλατούν χωρίς να τις ακούν.

Πέρα από τις δεκάδες αναφορές ναυτικών του 17ου και του 18ου αιώνα που δεν αποδείχθηκαν ποτέ, παρόμοιες οντότητες έχουν αναφερθεί (και φωτογραφηθεί) τα προηγούμενα χρόνια σε διάφορα σημεία του κόσμου. Μία από αυτές φέρεται να ξεβράστηκε νεκρή στη μαρίνα του Chennai της Ινδίας μετά το τσουνάμι της 26ης Δεκεμβρίου 2004 και λέγεται ότι φυλάσσεται με αυστηρά μέτρα ασφαλείας στο μουσείο Egmore, πράγμα που ωστόσο αρνούνται οι υπεύθυνοί του!

Αυτό το παράξενο πλάσμα, που λέγεται ότι βρέθηκε στη Ρωσία, έχει ...; όνομα και τιμή! Το λένε «Μαρίνα» και στοιχίζει γύρω στις 10.000 δολάρια, τόσο τουλάχιστο το κοστολογεί αυτός που το έπλασε! Γιατί, πίσω από την τρομακτική γοργόνα κρύβεται ένας Αμερικανός καλλιτέχνης, ο 45χρονος γλύπτης Χουάν Καμπάνα.

alt

Τα... μυθικά πλάσματα που «γεννιούνται» μέσα σε γκαράζ

Ο 45χρονος γλύπτης Χουάν Καμπάνα από την Τάμπα της Φλόριντας «ερωτεύθηκε» τις Γοργόνες όταν είδε στην Ιαπωνία ένα πανάρχαιο ξύλινο αγαλματίδιο... Από τότε, η κατασκευή τέτοιων πλασμάτων αποτελεί τη «σφραγίδα» του στη σύγχρονη Τέχνη. Το 2006 η δουλειά του εντυπωσίασε στην έκθεση «Παραφυλώντας τη Χίμαιρα» με θέματα από την Κρυπτοζωολογία και τα πλάσματα των μύθων.

Τα μακάβρια δημιουργήματά του «γεννιούνται» στο... γκαράζ του σπιτιού του, αλλά δεν αποκαλύπτει την τεχνική του. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στους «Times» της Φλόριντας, όπου αρνήθηκε ακόμη και να φωτογραφηθεί, παραδέχθηκε μόνο ότι χρησιμοποιεί αληθινά απομεινάρια ψαριών, τα οποία ψωνίζει από την αγορά και τα στηρίζει σε ρέπλικες ανθρώπινων σκελετών! Τα λεπτά και μακριά χέρια και τα δόντια προέρχονται από νεκρούς μπαμπουίνους και του τα πουλάει ένας επενδυτής από την Αφρική!

«Αν έκανα όμορφες γοργόνες, δεν θα ενδιαφερόταν κανείς! Δεν έχω σκοπό να φτιάξω κούκλες ή παιχνίδια... Ξέρετε, μπορεί οι γοργόνες να υπήρξαν στ' αλήθεια. Είναι πιο πιθανό ο άνθρωπος να προήλθε από τη θάλασσα, παρά από τον πίθηκο...» απαντάει στην ερώτηση γιατί κάνει τα πλάσματά του τόσο τρομακτικά.

«Οταν τελειώσω ένα κομμάτι, το πουλάω στις δημοπρασίες του eBay με μια μικρή ιστορία για το πώς, δήθεν, το βρήκα... Δεν κοροϊδεύω κανέναν. Η ιστορία είναι μέρος της Τέχνης...» υποστηρίζει ο Καμπάνα.

Εσπρεσο


Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

vertiacl jigging "ορφούς - συναγρίδες"

5 48

Profile

fishingmania Alex Vasarmidakis
Κρήτη

Την θάλασσα δέν πρέπει να την φοβάσαι, πρέπει να την σέβεσαι.

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2016
ΚΔΤΤΠΠΣ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       
Τελευταίες εγγραφές

Χταπόδι εναντίον φώκιας -Ποιο ζώο νίκησε στη μάχη για την επιβίωση. (0 comments)

Πιάνει τα χταπόδια με τα χέρια και έναν απίθανο τρόπο (0 comments)

Λαγοκέφαλοι σκόρπισαν τρόμο σε ψαροντουφεκά (0 comments)
Κοπάδι λαγοκέφαλων επιτέθηκε σε ψαροντουφεκά πριν...

Εντυπωσιακό κατόρθωμα: 23χρονη Ολλανδή βούτηξε με μια άνασα στα 92 μέτρα, βίντεο (0 comments)

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ......BIG GAME (0 comments)

Ψάρεμα καλαμαριών - Κάμερα στην πετονιά (0 comments)

Τουρκικές εταιρείες ενδιαφέρονται για τη θαλάσσια συγκοινωνία Θεσσαλονίκης (0 comments)
To σχέδιο για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία...

Βρετανική καμπάνια ενάντια στους πνιγμούς από το σοκ του κρύου νερού. (0 comments)

Δημοφιλείς εγγραφέςΑπιστία: Μην το πεις... σσσσσ...... (18)
Έπαθε αμνησία μετά από άγριο sex με... Να... (13)
Πέντε στυλ ξυρίσματος και η ερμηνεία τους (11)
5 Λόγοι για να μην στείλεις τον Υπολογιστή σου... (11)
WWF:Σε εξαφάνιση καταδικάζει η διεθνής κοινότητα... (11)

Σελίδες

Tags

Αρχείο

ΨΑΡΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ

Χάραξη πορείας σε χάρτη

VIDEO ΨΑΡΕΜΑ

Tags

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by pathfinder blogs
Blog Catalog Submit

vasarmidakis on TheBoaters Fishing Blogs - BlogCatalog Blog Directory
Ελληνικές ιστοσελίδες

Search Engine Submission - AddMe